УВАГА!

Номер урядової "гарячої лінії " з питань протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статті та насильству щодо дітей - 15-47

ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ

/docyment/pravila_vnutrishnogo_rozporjadku.docx

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

 

Педагоги закладу підвищують кваліфікацію на базі:

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Наша школа відкрила двері для "особливих дітей". Ми даємо їм реальний шанс на повноцінне соціальне життя. Це означає, що "особливі" діти на рівні з іншими зможуть навчатися в умовах інклюзивного середовища - з урахуванням їх індивідуальних потреб. Для цього в школі створені спеціальні кабінети, в яких працюють: логопед, спеціальний психолог, практичний психолог, дефектолог, тифлопедагог. Також з учнями працюють вихователь (помічник вчителя), асистент вчителя. Створена кімната сенсорної інтеграції. Готується до здачі сучасна медіатека. 
Для дітей з особливими потребами  подвір'я школи обладнане пандусом.

 

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ

Програми з іноземних мов

Програми з історії

Програми з математики, фізики, інформатики

Програми з музичного мистецтва

Програми з української мови та літератури

Програми із зарубіжної літератури

Програми початкова школа

Програма правознавство

Програми суспільно-природничого циклу

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

/docyment/monitoring00_.docx

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

 

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19
Процедура подання  (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)
1.     Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
2.     На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).
3.     Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
4.     До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
 5.     Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу
Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Науково-методичне забезпечення з питань попередження булінгу в учнівському самоврядуванні

- Конституція України (ст.3, 28, 52);
- Конвенція ООН про права дитини (ст.16);
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про загальну середню освіту» (ст.36, 47);
- Закон України «Про охорону дитинства» (ст. 10);
- Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»;
- Закон України «Про захист суспільної моралі» (ст.7);
- Указ Президента України від 16.12.2011 №1163/2011 „Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні”;
- наказ МОН від 25.12.2006 № 844 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми»;
- наказ МОН від 23.08.2006 № 631 «Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства, щодо захисту прав неповнолітніх»;
- наказ МОН від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильства над дітьми»;
- Сімейний кодекс України (п. 6, 7, ст. 150);
- «Порядок розгляду звернення та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення”, затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України, МВС України, Міністерства охорони здоров’я України, Державним комітетом України у справах сім’ї та молоді від 16.01.04 № 5/34/24/11;
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”;

Найцікавіші заходи  з учнями, педагогами, батьками:

  • Вправа «Конверт дружніх спілкувань».
  • Гра «Чарівне заклинання сердитої лю­дини».
  • Рольове програвання ситуації «Прибульці з космосу».
  • Релаксація «Чарівне заклинання сильної людини».
  • Правовий диліжанс «Наші права – щасливе дитинство».
  • Права дітей у світі мультиплікації.
  • Рольова гра «Засідання дитячої Генеральної Асамблеї ООН».
  • Брейн-ринг присвячений створенню ООН.

Нормативно-правове забезпечення

Європейська конвенція про здійснення прав дітей

Факультативний протокол до Конвенції про права дитини щодо торгівлі дітьми, дитячої проституції і дитячої порнографії       

Конвенція про права дитини

Закон України "Про освіту" (із змінами)

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» , прийнятий 18 грудня 2018 року № 2657-VIII

Постанова Верховної Ради України Про Рекомендації парламентських слухань на тему: "Права дитини в Україні: забезпечення, дотримання, захист"

Постанова КМУ від 21 листопада 2013 р № 895 Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах

Постанова КМУ від 21 листопада 2013 р № 896 Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей (осіб)

Постанова КМУ 22.08.2018 № 658  «Порядок взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи  у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі»

Лист Міністерства освіти і науки України від 11 лютого 2020 року № 1/9-80 «Про затвердження наказу Міністерства освіти і науки України від 28 грудня 2019 №1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»

Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами»

Лист МОН від 28.10.2014 року  № 1/9-557 «Про Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»

Лист МОН від 28.12.2016 року №1/9-680 «Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження»

Лист МОН від 05.03.2018 року №1/9-133 «Щодо листа Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини»

Лист МОН від 18.05.2018 року №1/11- 5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»

Лист МОН від 07.08.2018 року №1/9-186 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини в 2018/2019 навчальному році »

Лист МОН від 29.12.2018 року №1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»

Лист МОН від 29.01.2019 року №1/11- 881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018  р. №2657- VIII

Наказ  ДОН КОДА  від 11.01.2019 року №09  «Про запобігання булінгу в системі освіти Київської області»

Наказ  відділу освіти Сквирської РДА від 01.02.2019 року №30  «Про запобігання булінгу в системі освіти Сквирського району»

Перелік змін щодо булінгу

Наказ МОН України від 28 грудня 2019 року №1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти» набрав чинності з 18 лютого 2020 року;

Лист Міністерства освіти і науки України про затвердження наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»,

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2020 року № 293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20 березня 2020 року № 420 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2020 року № 293»

Лист департаменту освіти і науки України Київської обласної державної адміністрації від 31 березня 2020 року № 12-01-18/1147

Наказ сектору освіти Сквирської райдержадміністрації від 01 квітня 2020 року №75 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти Сквирського району»

Лист Міністерства освіти і науки України 1/9-207 від 13.04 2020 «Роз’яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12 2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»

Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 02.04.2020 р № 82 «Про окремі питання виявлення та протидії булінгу в системі освіти Київської області»

(додаток План)

Наказ сектору освіти Сквирської районної державної адміністрації від 15 червня 2020 р № 105 «Про окремі питання виявлення та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти Сквирського району»

План роботи щодо протидії булінгу