Нормативно-правова база

              Нова українська школа

 

 

Старту реформи передувала масштабна підготовка, направлена на 3 основні зміни: створення нового освітнього середовища, нового змісту освіти та перепідготовка вчителів.

Учні нашої школи швидко перенеслися в атмосферу довіри, взаємозацікавленості та адаптувалися до освітнього процесу. А це тому, що була застосована методика, яка допомогла дітям познайомитися, комунікувати й спільно працювати. Дітям подобаються ранкові зустрічі. Це дуже важливий елемент, спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді.

Учні вчаться працювати в групах без участі вчителя й можуть разом виконувати задачі. Оскільки з’явились нові можливості з наочністю (тепер це не просто підручник і зошит з друкованою основою, за якими потрібно виконувати.

Відносно педагогіки партнерства й нових форм співпраці, ми залучаємо батьків та інших членів родини до освітнього процесу.

Загалом нам подобається, що ми  можемо імпровізувати на уроці, знаючи потенціал своїх дітей, використовувати настільки прекрасні інноваційні форми.  

Сенс оновлення програм ґрунтується на тому, щоб отримані учнями знання були максимально використані в майбутньому практичному житті.

А ще молодші школярики переконалися, що у їхньому рідному класі панує демократія, цінується дружба, співпраця, бажання допомогти, командно-групова робота, коли кожен має право на свої думки та припущення, і хоча вони не завжди правильні, проте активність і бажання розвиватись – це важливо. Повсякденне навчання стає щоденно новим,цікавим та успішним.

 


НУШ невпинно розвивається. Першокласники нашої школи успішно подолали перші труднощі адаптаційного періоду. Вони з радістю ідуть у школу, легко комунікують один з одним.

Діти продовжуюь пізнавати світ. Щоденне спілкування розпочинають із ранкового кола, де кожен може себе проявити, презентувати, розповісти про свої спостереження, поділитись враженнями.

Кожен тиждень – тематичний. Учні вчаться використовувати отримані знання на практиці. Так від «я знаю» переходять до «я вмію». Чудово, що для роботи з учнями вчителі отримали різноманітні за тематикою настільно-логікорозвиваючі, дидактичні ігри, лічильні матеріали, математичні планшети, танграми, мікроскопи, іграшкові терези, компаси й інше розвивальне приладдя.Використовуючи потрібне обладнання, учителі можуть цікаво донести навчальний матеріал. А як зручно сидіти за новими партами, гортати сторінки нових підручників!

Головне завдання - адаптація дитини до життя, успішно реалізовується у новому освітньому просторі світлих класів нашої школи.