УВАГА!
Номер урядової "гарячої лінії " з питань протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статті та насильству щодо дітей - 15-47
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ
/docyment/pravila_vnutrishnogo_rozporjadku.docx
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Педагоги закладу підвищують кваліфікацію на базі:
- Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (КПНУ);
- Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- https://naurok.com.ua
- https://vseosvita.ua
- https://www.ed-era.com
- https://www.pedrada.com.ua
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Наша школа відкрила двері для "особливих дітей". Ми даємо їм реальний шанс на повноцінне соціальне життя. Це означає, що "особливі" діти на рівні з іншими зможуть навчатися в умовах інклюзивного середовища - з урахуванням їх індивідуальних потреб. Для цього в школі створені спеціальні кабінети, в яких працюють: логопед, спеціальний психолог, практичний психолог, дефектолог, тифлопедагог. Також з учнями працюють вихователь (помічник вчителя), асистент вчителя. Створена кімната сенсорної інтеграції. Готується до здачі сучасна медіатека.
Для дітей з особливими потребами подвір'я школи обладнане пандусом.
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ
Програми з математики, фізики, інформатики
Програми з музичного мистецтва
Програми з української мови та літератури
Програми із зарубіжної літератури
Програми суспільно-природничого циклу
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.
Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)
1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).
3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу
Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Науково-методичне забезпечення з питань попередження булінгу в учнівському самоврядуванні
- Конституція України (ст.3, 28, 52);
- Конвенція ООН про права дитини (ст.16);
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про загальну середню освіту» (ст.36, 47);
- Закон України «Про охорону дитинства» (ст. 10);
- Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»;
- Закон України «Про захист суспільної моралі» (ст.7);
- Указ Президента України від 16.12.2011 №1163/2011 „Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні”;
- наказ МОН від 25.12.2006 № 844 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми»;
- наказ МОН від 23.08.2006 № 631 «Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства, щодо захисту прав неповнолітніх»;
- наказ МОН від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильства над дітьми»;
- Сімейний кодекс України (п. 6, 7, ст. 150);
- «Порядок розгляду звернення та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення”, затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України, МВС України, Міністерства охорони здоров’я України, Державним комітетом України у справах сім’ї та молоді від 16.01.04 № 5/34/24/11;
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”;
Найцікавіші заходи з учнями, педагогами, батьками:
- Вправа «Конверт дружніх спілкувань».
- Гра «Чарівне заклинання сердитої людини».
- Рольове програвання ситуації «Прибульці з космосу».
- Релаксація «Чарівне заклинання сильної людини».
- Правовий диліжанс «Наші права – щасливе дитинство».
- Права дітей у світі мультиплікації.
- Рольова гра «Засідання дитячої Генеральної Асамблеї ООН».
- Брейн-ринг присвячений створенню ООН.
Нормативно-правове забезпечення
Європейська конвенція про здійснення прав дітей
Закон України "Про освіту" (із змінами)
Наказ ДОН КОДА від 11.01.2019 року №09 «Про запобігання булінгу в системі освіти Київської області»
План роботи щодо протидії булінгу